Fora Stillehavet rejseforum 1-2 mdr. på Hawaii – feriehus?

Dette emne indeholder 2 svar, har 1,965 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 1. maj 2014 at 11:17.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Anonym

Hej,

Vi kunne rigtig godt tænke os lidt gode råd og anbefaling om/fra Hawaii. Vi har tænkt os at tilbringe 1-2 måneder og hælder mest til Maui. Men er der andre gode forslag hører vi dem gerne 🙂

Tanken er vi vil leje et hus og bo der hele tiden. Kender nogen til gode udlejningssteder/links? Eller måske vi endda kunne være så heldige at nogen kender til private, som kunne have lyst til at leje ud? Huset skal helst ligge et roligt sted og aller helst ud til vandet.

Det ville være skønt med input – også mere generelt :cheer:

På forhånd tak

Hilsen Vibeke

Wp.service.controller.AzHcn
      Service

Hej Vibeke,

Jeg har været på flere af øerne og jeg kan kun sige at Hawaii er skønt og et sted man bare må tilbage til 🙂

Sidste gang vi var der, besluttede vi os for, at næste gang vi skal af sted, vil vi også leje bolig og formentlig blive samme sted. Vi spurgte lidt rundt og de fleste anbefalede at vi kontaktede Vacation Rentals By Owners, som både skulle være det billigste og udlejningen skulle være direkte fra ejerne – vil tror at det skyldes at der ikke er så mange mellemled.

Herudover har jeg også kigget på siden HomeAway – det ser også meget godt ud, men ikke det billigste.

Nu ved jeg jo ikke hvordan jeres budget lyder, men i visse tilfælde tror jeg måske også godt det kan betale sig at booke en lejlighed via et rejsebureau – men min erfaring er dog at man skal book det via nettet, – at komme ind fra gaden, er ofte meget dyrere end netbestilling.

Uanset hvad, så lyder det som en skøn tur med god tid – gid det var mig 🙂

God rejse og jeg glæder mig til at høre hvad I finder ud (måske vi kan bruge det til vores næste tur).

Esther

Mometz
        Mette Olesen Fogelstrøm

Hej Vibeke
          Vi var på Hawaii sidste år. Vi have 1 uge på Big Island og 1 uge på Maui. Jeg vil klart anbefale at I også besøger Big Island – der er så meget at se og opleve. Vi kunne have brugt langt flere dage her end på Maui. Maui er en fed ø – men henvender sig langt mere til turister, som jo også tæller dem der lejer et hus der i 1 -2 mdr. Vores drøm ar også at gøre som jer – men vi vil klart fordele tiden på flere af øerne. Det er ikke ret dyrt at rejse mellem øerne. God tur og lad mig endelig høre hvad I ender op med. Hvis I er til dykning – så må I ikke gå glip af manta night dive på Big Island og ej heller snorkling med delfiner.
          Hilsen Mette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.