Fora Afrika rejseforum 14 dage safari og badeferie

Dette emne indeholder 3 svar, har 1,176 stemmer og blev senest opdateret af Charlotte B. Gade Charlotte B. Gade 7. oktober 2015 at 9:41.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Charlotte B. Gade
    Charlotte B. Gade

Hej,

Jeg sidder og overvejer at tage på en rejse til Tanzania og Zanzibar – rejserne jeg har kigget på, ser rigtig gode ud, med mange dage hvor halv- eller delpension indgår. Alligevel vil jeg gerne vide hvad jeres erfaringer er med prisniveauet disse steder – hvad koster det at gå ud og spise og hvordan med drikkevarer?

Hvad mener i sådan 14 dage skal koste, hvoraf de ca. 8-10 dage skal gå med aktiviteter og resten dase 🙂
      Hvad har man med af “udstyr” – er det kolde aftener etc.

Glæde mig til at høre fra alle jer som HAR været på sådan en tur 🙂

Hilsen Charlotte

Buksted
      Buksted

Jeg følger lige med her … har også overvejet sådan en tur. Desværre ser det ud som om de fleste kun laver ml. 8-10 dages ture – jeg vil også have 14 dage, hvor man kan nå også at nyde Zanzibar 🙂 På nogle af de rejser jeg har set, er det Mombasa og ikke Zanzibar man slutter af med… hmm jeg tror altså at Zanzibar ville være den største oplevelse???

Hvilke bureauer har du haft kig på? Jeg synes det står mellem Africa Tours, Africa-Safari.dk og Safari eksperten, så i sidste ende handler det jo om, at få de 3 bureauer til at kommer med et tilbud på 14 dage og så sammenligne dem 🙂

Håber vi kan få nogen på banen som har lidt erfaringer 🙂

Buksted

RasmusFriis
        Rasmus Friis Kronborg

Hej Charlotte

Fik du svar på dine spørgsmål og kom du afsted på ferie ellers kan jeg være behjælpelig

Hilsen

Rasmus

Charlotte B. Gade
          Charlotte B. Gade

Hej Rasmus,

Nej desværre kom jeg ikke til Afrika, efter jeg havde oprettet tråden – rejsen gik i stedet til Mexico på daværende tidspunkt MEN jeg vil stadig rigtig gerne på safari og i sær til Zanzibar. Jeg fik en del tilbud sidste jeg undersøgte mulighederne, men de var alle ret pebrede… nok fordi de alle var bureau-arrangeret. Vil du mene man selv kan arrangere hele sådan en rejse? Altså som man ville gøre til Asien fx.?

Det kunne være en fantastisk oplevelse – men det blir ikke lige foreløbig vi kommer dertil, da vi til februar rejser 5 uger til Bali og Borneo :cheer:

Mvh Charlotte

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.