Fora Afrika rejseforum Africa Tours?

Dette emne indeholder 3 svar, har 1,177 stemmer og blev senest opdateret af Wp.service.controller.AzHcn Service 9. februar 2015 at 17:07.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Wp.service.controller.AzHcn
    Service

Hej,

Har nogen erfaring med at rejse med Africa Tours?
      Eller er der andre anbefalinger til gode (og billige) arrangører af Afrika safari rejser?

Esther

Hanne1967
      Hanne1967

Jeg overvejer selv at arrangere en tur, men vil da lige lytte med her 🙂
        Det vil alt andet lige, da spare mig for en masse tid, hvis jeg køber en færdig pakke – men mon også jeg vil kunne spare penge????

Esther

Anonym

Hej,

Jeg bestilte tilbud fra både African Tours og Afrika-safari. Jeg var MEGET duperet over Afrika-safari’s tilbud – udover jeg fik det på mail, så fik jeg også et lækkert katalog med dybdegående beskrivelser samt en CD/DVD med posten. Nu endte det desværre med, at vi ikke kom på af sted denne gang – men det SKAL vi på et senere tidspunkt, og da vil jeg helst sikkert igen henvende mig til Afrika-safari.

Jeg synes også jeg herinde har set et bureau som hedder Safari-eksperten eller sådan noget – dem kunne man jo også tage et kig på 🙂

Hilsen Winnie

Jonas E.
          Jonas Ebbe

Hej Esther.

Jeg kan se at dit indlæg er 8 måneder gammel og søger anbefalinger af Africatours.dk

Jeg har selv rejst med africatours 1 gang og var inden rejsen til et af deres foredrag om Afrika. Jeg blev her helt solgt og klædt på til at rejse til afrika.

Hvis du endnu ikke har været i afrika kan jeg anbefale at du først tager til et af deres gratis foredrag 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.