Fora Afrika rejseforum Afrika i 3 uger med 2 børn

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Cathlar Cathrine Thovtrup 10. juli 2018 at 19:05.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Charlotte B. Gade
    Charlotte B. Gade

Hej,
      Jeg planlægger en kombinationsrejse til Afrika med mine 2 børn til februar.

Denne rejse bliver en kombinationsrejse i mere end en forstand – 1. rejsen skal både indeholde masser af safari og savanne oplevelser og skal sluttes af med badeferie 2. Undervejs på rejsen skal jeg skrive artikler om dels det at rejse på safari, men i særdeleshed om at rejse med børn på safari, om at kombinere med badeferie og hvordan man gør det bedst og billigst.

Jeg har derfor brug for alle de anbefalinger, råd og tips jeg kan få… det kunne være:

Områder (Kenya, Tazania & Zanzibar eller?)
      Lokale safari-udbydere
      Gode lodges eller campsites
      Guides
      Transport
      Agenter/bureauer

Har du oplevelser/erfaringer med kombinationsrejse i Afrika – uanset om det er selv-arrangeret eller via rejsebureau, så vil jeg rigtig gerne høre om dem…. 🙂

På forhånd tak 🙂

/Charlotte

Cathlar
      Cathrine Thovtrup

Hej Charlotte.

Under min research fandt jeg følgende  side

Den kan eventuel være interessant for dig.

Ønsker dig og børnene en god planlægning og tur, når du er klar.

• Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af Charlotte Charlotte B. Gade.
        • Dette svar blev ændret 2 uger, 2 dage siden af Charlotte Charlotte B. Gade.
      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.