Fora Backpacker- & Jordomrejser rejseforum At rejse min. 3 mdr med børn – What to do?

Dette emne indeholder 7 svar, har 6,852 stemmer og blev senest opdateret af Marianne Marianne-2 23. september 2015 at 8:54.

Viser 2 indlæg - 7 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Lenaj
    lenaj

Når du tager børnene med på rejse i den alder er det vigtigste de går glip af nok det sociale. Undervisningen i den periode kan du nok godt selv ordne, men det er mere at de ikke har nogen kammerater med og det social er om end nok det vigtigste. Derfor synes jeg du skal snakke med deres lærere om, hvad de mener de burde lære i den periode du var væk med dem. Det skal nok blive godt!

Charlotte B. Gade
      Charlotte B. Gade

Sådan helt kort…. TAG AF STED!… Jeg har flere gange taget mine unger ud af skolen og rejst rundt. Det har været alt fra 14 dage til 6 mdr. og det har aldrig været et problem.

Hvis ellers børnene klarer sig godt i skolen og ikke er i eksamensalderen (for så begynder det at blive problematisk), så er det bare at komme afsted…. Socialt vil jeg overhovedet ikke bekymre mig, der er masser at se, opleve og lære…. 🙂

Der er lidt forskel på hvordan skoler ser på at tage børn ekstraordinært ud af skolen, heldigvis støtter mine børns skole 100% op om, at børn rejser ud og lærer noget fra “livets skole”.

Viser 2 indlæg - 7 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.