Fora Afrika rejseforum De bedste kenya-safari arrangører?

Dette emne indeholder 1 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af Viumgade Viumgade 12. november 2014 at 15:56.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Marcus_kincaid
    marcus_kincaid

Hej,

Hvem kan I anbefale som de bedste Kenya safari arrangører? Vi vil kun bo i camps og ikke noget med store fine hoteller m.m. Det skal være rigtig Karen Blixen agtigt :cheer:

Vi har kigget på Nyhavn Rejser og Albatros Rejser – umiddelbart er vi mest varme på den sidste (og synes NR er alt for dyre), men hvis der er andre arrangører I kan anbefale hører vi det gerne… og i sær hvorfor 🙂

Hilsen
      Lone

Viumgade
      Viumgade

Hej Lone,

Mine forældre var afsted med Albatros Rejser for nogle år siden og de var mere end begejstrede! Det var en kæmpe oplevelse, hvor de bla. boede i camps på savannen samt var på alverdens super guidede ture inkl. nattesafarier.

Det eneste minus de havde, var at de i de sidste 3 dage var indlogeret på et luksus hotel som var, for dem, en alt for stor kontrast til det spændende savanne liv og som de absolut meget hellere ville bruge tid på 🙂

Men der må være mange som arrangerer disse ture 🙂
        Held & Lykke 🙂

Mange hilsner
        Charlotte

Marcus_kincaid
        marcus_kincaid

Super, Tak. Umiddelbart ser det også ud som om, at vi er mest interesseret i det som Albatros har at tilbyde – og til rimelige priser.
          Vil prøve at kontakte dem, og høre om vi måske kan “redigere” lidt i deres pakker – for vi vil helt sikkert ikke (som dine forældre) sidde på et luksus hotel – det kan vi gøre på alverdens andre destinationer.

Tak Charlotte

MVH Lone

Heidimax
          Heidimax

Jeg kan klart anbefale Albatros, da vi for nogle år siden var på 14 dages fantastisk safari. Super professionelt og top servicemindede og erfarne guides.

Jeg ville helt sikkert vælge dem igen. Det skal dog siges at jeg intet kender til Safari eksperten, og hvad angår Nyhavn Rejser så synes jeg de er monster dyre – med næsten de samme rejser som andre udbyder!

Jeg har også hørt mange positive ting om Africa Tours.

Fie

Peterpalme
            Peter Palme

Du kan også kigge efter Bravo Tours, som faktisk har direkte fly til Kenya og Kenya Kysten. (dog et par mellemlandinger for at tanke – der er jo langt derned :-)).

/ Peter

FrederikHenriksen
              Frederik Henriksen

Hej Lone,

Jeg har kun haft gode erfaringer med Kipling Travel. Har været afsted med dem to gange. Kan varmt anbefales – jeg var også på en rigtig “Karen Blixen” tur, uden hoteller eller lign. Det en fed oplevelse!

Mvh. Frederik

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.