Fora Afrika rejseforum Egypten med all incl.

Dette emne indeholder 3 svar, har 1,328 stemmer og blev senest opdateret af Madsphi Mads Phikamphon 1. april 2015 at 12:26.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Madsphi
    Mads Phikamphon

Hey

Jeg har set en del billige rejser til Egypten med all incl. Hvad er jeres erfaring med både Egypten (områder) og at booke med all incl. ???

Jeg har aldrig været i Egypten før – og det har som sådan heller haft min store interesse, men tænker at med de billige priser kunne det godt være en mulighed. KAN det betale sig med all inkl. eller der det billigere, mere spændende og bedre selv at finde små gode restauranter??

Hilsen William

Anonym

Hej William

Jeg bor i Ægypten, og jeg vil klart anbefale at besille hotel med all inclusive. Det er meget billigere, og så kan man jo også tage en dag på restaurant, hvis man ønsker dette.

Mvh.
        Maria

Madsphi
        Mads Phikamphon

Hej Maria,

Tak for dit input. Når du anbefaler at bestille med all inkl. hvad skyldes det så? For prisniveauet kan da ikke være højt, men tænker det måske kan være fordi Egypten ikke har den store madkultur???

Anonym

Ang. Ægyptens madkultur, så er den meget varieret, men det er bare nemmere og billigere, når man bestiller et hotel med all inclusive = mad + drikkevarer (inkl. spiritus og øl)
            Der er normalt forskellige restauranter (madtyper) på disse hoteller, og hvis man vil prøve noget andet, så kan man bare tage ud på en restaurant i byen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.