Fora Afrika rejseforum Egypten: Hjælp til rejsen

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Charlotte Charlotte B. Gade 12. juni 2018 at 10:23.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Suhr
    Suhr

Hej Charlotte.

Jeg er blevet anbefalet at skrive til dig fra en ven.
      Jeg står og vil rigtig gerne overraske min kæreste med en rejse, men det er svært at finde en tur/retur rejse til en forholdsvis billig pris. Den destination jeg har overvejet er Egypten, han vil så gerne se pyramiderne.

De nedenstående punkter er hvad jeg har i tankerne.
      • Hotel – inkl. Morgenmad, svømmepool og gerne udsigt over Strand/Nilen
      • Dansk rejseguide –1 – 2 dage.
      • Beliggenheden må gerne være nogenlunde centralt, ser helst ikke at man skal bruge en masse transport tid fra punkt A – B.
      Tænker at rejsen skal forgå den 1. okt. – 7. okt.
      Måske muligvis i Sharm El Sheik ?

Er der mulighed for at du kan hjælpe med dette?

Mvh.
      Thilde

• Dette emne blev ændret 6 måneder, 1 uge siden af Charlotte Charlotte B. Gade.
      Charlotte
      Charlotte B. Gade

Hej Thilde,

Hvor er du sød sådan at ville overraske din kæreste <3

Egypten er et rigtigt godt valg, ud fra de punkter/ønsker du har sat – men IKKE hvor som helst i Egypten.

Jeg kom hjem fra Sharm el Sheikh for ca. 1 mdr. siden og havde en helt fantastisk tur og oplevelse. Nogle venner kom ligeledes hjem fra en tur til Egypten, men fra Hurghada, da de også ville se pyramiderne.

Desværre var deres tur på ingen måde lige så god som vores – ja ja de fik set pyramiderne, men grundet sikkerhedsforstaltninger var de så godt som mandsopdækket ikke bare ved pyramiderne, men på det meste af deres rejse.

Området Sharm el Sheikh skiller sig en del ud – de har formået at optimere sikkerheden på en sådan måde at det virker meget trygt i stedet for belastende og utrygt.

Jeg vil derfor klart anbefale dig at rejse til Sharm el Sheikh og du vil få alle dine ønsker opfyldt – for næsten ingen penge 🙂

Jeg har skrevet detaljeret om vores tur HER  og i artiklen finder du også links til forskellige gode ture I kan (skal) tage på 🙂

Vi bookede selv alt (fly, hotel mv.) men lige præcist med Sharm el Sheikh, så kan I faktisk gøre det billigere med Atlantis Rejser. De er billige, I flyver direkte (flyver I over fx. Kairo, får I lov til at betale turistskat på $25 pr. pers.) og I får transfer fra lufthavnen (som kun ligger ca. 30 min. fra kysten) etc.

Tag et kig på det og vend endelig tilbage hvis du har flere spørgsmål 🙂

Rejsehilsener fra Charlotte

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.