Fora Nordamerika rejseforum USA Kuffert eller rygsæk til roadtrip i USA

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Charlotte Charlotte B. Gade 30. november 2018 at 8:42.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Rasm103j
    rasm103j

Hej alle 🙂

Min ven og jeg skal skal på fredag rejse til USA på roadtrip i 3 måneder. Vi skal køre fra New York til Los Angeles og vi glæder os meget.

Vi er dog meget i tvivl, om vi skal vælge en kuffert eller rygsæk til vores bagage. Vi kan se både fordele og ulemper ved begge dele, så derfor vil vi meget gerne høre jeres erfaringer og meninger?

Vores plan er, at vi for det meste transport skal opholde os i vores bil og overnatte på hoteller eller lignende. Så der er umiddelbart ikke planen, at vi skal overnatte i naturen eller på de helt store vandringer eller lignende.

Ser frem til at høre fra jer 🙂

Charlotte
      Charlotte B. Gade

Hej,

Et lidt sent svar 🙁 Hvis I kun skal transporteres i biler og alligevel ikke skal slæbe rundt på bagagen, så ville jeg klart vælge kuffert (af den bløde slags).

Rygsæk er – for mig – kun nødvendigt, når man skal bære rundt på bagagen i længere tid.

Men det er nok meget en smagssag.

Hvis I ikke allerede er rejst, så rigtig god tur – det blir fantastisk 🙂

/Charlotte

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.