Fora Afrika rejseforum Mauritius: Anbefalinger til aktiviteter

Dette emne indeholder 9 svar, har 2,676 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 30. juli 2014 at 12:17.

Viser 4 indlæg - 7 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Per
    Per Vilsbøl

Hej Lena

Vi bookede gennem Spies (rejser med rutefly). I vores tilfælde kunne det godt betale sig. Billigere end selv at bestille hotel og fly. De ordnede det hele, og så har man jo altid “nogen i baghånden”, som kan være behjælpelig, hvis det er nødvendigt. Kan også laves gennem FDM.
      På denne side kan I også få et indtryk af hotellet “Merville Beach“. Hvis I vælger dette, er halvpension en god idé og oven i købet fantastisk buffet. Om aftenen er man godt brugt og spisestederne i Grand Baie er ikke den store gurmet oplevelse.

TaniaT
      Tania

Hej Lena,

Vi har lige booket vores drømmerejse til Mauritius og skal afsted hele familien i slutningen af september.

Vi har tre børn og faldt derfor for Outrigger Resort, der har familie suiter med plads til fire børn og halvpension inkluderet.

Stranden ser jo helt fantastisk ud, og vi skal både windsurfe og snorkle. Glæder mig helt vildt!

Har I booket noget nu, og hvad endte I med at vælge?

Anonym

Wauw det ser godt ud…. Nej, vi har endnu ikke booket, men tiden er sat af og det skal være i februar!!! Vi kan endnu ikke helt finde ud af, om vi selv skal bare skal booke flybilletter og hotel eller vi skal købe en færdig pakke. Jeg har kig på pakker fra Spies og Profilrejser – har altid syntes at Nyhavn Rejser var langt dyrere end mange andre, som stort set tilbød de samme rejser. MEN pakken I har fundet ser rigtig fornuftig ud. Må jeg spørge hvad I endte op med at betale?

Bortset fra selve rejse og hoteller, så skulle der være rimelig billigt på Mauritius, så jeg tænker et hotel med morgenmad må være nok – vi vil jo også gerne ud og se/prøve andre steder end lige hotellet vi skal bo på.

Kan godt forstå I glæder jer – håber I skriver lidt om rejsen så jeg (og andre) kan følge med i hvor fantastisk det bliver 🙂

Mange hilsener
          Lena

Per
          Per Vilsbøl

Du skal nok snart bestille, da de gode tilbud forsvinder. Mere end ca. 15.000 kr. pr person (fy + hotel med morgemmad) vil være i overkanten. her tænkes på hotel i 3-4 stjernet kategori. Tror stadig ½ pension lønner sig. Prøv også Expedia – hvor man selv kan skrue rejsen sammen.

Viser 4 indlæg - 7 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.