Fora Afrika rejseforum Overvejer at tage på Højskole i Afrika

Dette emne indeholder 2 svar, har 730 stemmer og blev senest opdateret af Tommy Johnsen Tommy Johnsen 23. oktober 2015 at 9:02.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Tommy Johnsen
    Tommy Johnsen

Hejsa alle sammen 🙂

Jeg er ny herinde og vil gerne have lidt råd i forhold til at tage på højskoleophold i udlandet.

Har kigget på denne side http://www.zanzibar-hojskolen.dk/ og synes det ser vildt fedt ud..

Så vil høre om der er nogle af jer der kender skolen ?

Og hvis I har, hvilke erfaringer I har med den 🙂

På forhånd tak 🙂

Tommy

Merete
      Merete

Jeg har aldrig før hørt om denne højskole – men for pokker hvor lyder det godt – og så på Zanzibar, som jo er en drømme destination.

Glæder mig til at høre om du kommer af sted og hvordan det er…. kunne helt klart kunne overveje.

Held og lykke

Sebastian

Mathiesen
        victoria

Jeg gik på Zanzibar Højskolen her fra februar til juni i foråret. Det har været den vildeste oplevelse nogensinde. Jeg har lært og oplevet så meget. Jeg er blevet klog på mig selv, klog på livet og klog på verden omkring os. Det er den beste beslutning jeg nogetsinde har taget at tage afsted. Det er et 4,5 måned langt eventyr, hvor man tilsidst føler sig hjemme end man egentlig gør herhjemme i Danmark. Jeg ville gøre det igen, hvis jeg havde muligheden. REJS AFSTED NU!!! Under hele mit ophold skrev jeg dagbog på min blog. Den er selvfølgelig meget personlig, men den giver en ærligt billede af livet på Zanzibar Højskolen og alt hvad der dertil hører. Skriv endelig, hvor du vil høre mere om nogle specifikke ting.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.