Fora Asien rejseforum Filippinerne rejseforum Palewan & El Nido

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Rygsaekrejser Rygsaekrejser 30. januar 2019 at 16:21.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Charlotte
    Charlotte B. Gade

Hej,

Jeg går og overvejer om jeg skal tage mine 2 unger med en tur til de 2 ovenstående steder. Er der nogen som har anbefalinger eller synes vi skal tage andre steder hen på Filippinerne?

Hvordan med at komme til El Nido/Palewan er det en større rejse fra Manila eller hvordan?

Håber på at få alt mulig god info og forslag 🙂

Vh C.

• Dette emne blev ændret 11 måneder, 2 uger siden af Charlotte Charlotte B. Gade.
      Anne Marie
      Anne Marie Boye

Hej Charlotte
        Palawan er klart et fantastisk sted! El Nido er selvfølgelig overrendt af turister, men kan du komme lidt væk derfra, så er der uspolerede strande og ingen turister.
        Som du selv er inde på, så er det lidt en dagsrejse. Du skal flyve til Puerto Princesa og derfra med bus eller taxa til El Nido. Det tager det meste af en dag.
        Alternativt kan du flyve til Coron på øen Busuanga, men så er der ca. 6 timers sejlads med færgen til El Nido.
        Vi fløj til Coron og tog efterfølgende en tur med Tao Expeditions – en FANTASTISK tur!

Paradis!

Efter den tur blegnede El Nido lidt…

Du er velkommen til at spørge om mere
        Anne Marie/Two Danes On Tour

Rygsaekrejser
        Rygsaekrejser

Hej Charlotte.

Det er ret simpelt og billigt at komme til El Nido fra Manila.
          Jeg har bl.a. skrevet om det på min rejseblog, hvor du også kan finde andre anbefalinger til oplevelser på Filippinerne.

Hilsen Marcus
          http://www.rygsækrejser.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.